Bench press

0
Luboš (anonymous)

Dobrý den, poslední dobou se nemůžu zlepšit v bench pressu, lze tento cvik nějak zefektivnit, abych opět viděl nějaké pokroky? Děkuji

Luboš asked
    0

    Hezký den Luboši,

    během bech pressu jsou hlavními hybači velký prsní sval, triceps, přední a střední část deltového svalu. Posílením každého z nich lze zlepšit výkon v bench pressu.

     

    Zefektivnit trénink bench pressu lze několika dalšímu způsoby:

    – Dbejte na vyváženost svalů hrudníku s jejich antagonisty( svaly provádějící opačný pohyb), jako jsou například mezilopatkové svaly, biceps, zadní část deltového svalu s externími rotátory.

    – Obměňujte sklon lavice.

    – Zařaďte kliky na bradlech i do tréninku bench pressu.

    – Obměňujte rozsah pohybu.

    – Pozor na příliš časté zařazování bench pressu, méně je někdy více.

    – Zařazujte odlišné techniky bench pressu.

     

    Zkuste se řídit těmito doporučeními a napište za nějaký čas, jaké je zlepšení.;-)

     

    Děkuji za dotaz a přeji hodně úspěchu

    Pavel

    Pavel Václavík answered
      Question and answer is powered by AnsPress